Najs...

 Nu är jag i fullgång och jag bara älskar det!
Den senaste veckan har det varit full rulle i min trimsalong. Jag har både hunnit trimma flera vovvar och varit på Ikea och shoppat lite inredning. Dottern har varit här och hjälpt mig få upp allting. Hon är expert på att borra, själv har jag alltid varit rädd för borrmaskiner? Har väl med motorsågsmasskern att göra. Någonting otäckt med ljudet, eller nått.
Dottern investerade också pengar i mitt företag, vilket var jätte snällt, för kassan är inte så full just nu.
Det är så fantastiskt att fått igång trimmet nu, och kunderna låter inte vänta på sig heller. De kommer i jämna strömmar. I september åker jag iväg på första utbildningen...sen så...Välkomna alla med era små eller stora vänner. I huvudsak är det inriktat på hundar men även andra djur, i behov av trim, är välkomna. Går bra att ta kontakt på mailadress
 [email protected] .

Kommentarer
Postat av: Miss Milja

Mamma, du är så jäkla bra! Mysigt att umgås med dig och se din salong... PUSS

2008-08-23 @ 13:10:54
Postat av: Jessica

Hej vännen.

Du ser van ut vid bordet men jag blir orolig för din rygg! Kan du höja bordet? Vem är det som står på bordet och blir fin! Är det Mio månne!

Vi hörs av i veckan, kram

2008-08-23 @ 15:06:09
Postat av: Milja Alexandra Lennerhov

Kolla in min sida www.missmilja.se - PUSS

2008-08-23 @ 20:03:41
URL: http://www.missmilja.se
Postat av: kanske trimkompis

Sökte på trim i Hässleholm och hittade din blogg.

Strongt att göra ngt med sitt intresse. Har själv funderat på att hitta nån utbildning för att trimma

min blandis själv. Nyfiken, vad är det för utbildning du hittat. Tips på bra maskin?

2008-08-26 @ 09:16:17
Postat av: Maritzi

Jessica: Jo, det är lille Mijo. Visst bordet är sina negativa sidor vad det gäller höjden men snart hoppas jag att ha ett höj och sänkbart. Men detta funkar.

Hur har det gått på intervjun???? Håller tummen för dig!!!Krammmmar

2008-08-27 @ 18:35:45
URL: http://maritzi.blogg.se/
Postat av: Maritzi

Kanske trimkompis: Det finns många sätt att få utbildning. Gå in på Trimkompaniets hemsida där finns några intressanta. Själv går jag som elev hos en och tar olika kurser. Bäst är att skaffa kontakt med någon som kan erbjuda detta. Vad det gäller maskiner så finns det flera, till ett bra pris, som är bra för husbehov. Ska du trimma mer profesionellt krävs det en regäl maskin med flera olika skär, annars fungerar det inte. Lycka till och du, kom gärna in till mig. Finns i samma lokaler som Tail´s i Hässleholm.

2008-08-27 @ 18:42:57
URL: http://maritzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0