Hej alla trogna bloggare

   Söndag igen, helgen går som ett sus. Igår var jag och min underbara, fantasktiska väninna på shoppingtur. i Kristianstad. Började med en fika på ett bageri, det blev fralla, chockladboll och kaffe. Efter detta gav vi oss in i affärsvimlet. Det var fullt av folk ute vilket jag älskar. Här i Hlm är det öken, även en lördag så här går jag aldrig på stan. 
  Vi gick från butik till butik och jag upptäckte snart att väninnan är en likadan shopper som jag. Vilket innebär att jag finner något som jag bara måste ha för att efter en stund lägga tillbaka det igen för att jag insett att vad fanken ska jag ha det till.  Så våra inköp blev lite lustiga. Istället för kläder kom vi hem med ostar från en mysig hälsomatbutik, bajspåsar och boklampa från Claes Ohlssons?
Inte riktigt vad sambon hade förväntat sig när han skickade iväg mig med sitt kontokort. Så kan det gå.

Kommentarer
Postat av: Pudelfantasten

Tjänar du inga egna pengar?Med tanke på sambons kort. Lite !dålig stil! Ses i parken.

2008-08-04 @ 22:13:16
Postat av: Maritzi



Du ska inte ha fördomar om mig, sanningen är en helt annan. Tänk på det innan du fördömer mig om att ha "dålig stil". Det är trångsynt. Du måste lära dig att det finns olika sanningar inte bara din subjektiva uppfattning. Bara för att jag handlar för min sambos kort korrelerar det inte med att jag inte har egna pengar. Min man är givmild och älskar mig!

2008-08-07 @ 11:16:18
Postat av: Jessica

TACK!

Jag skratta gott åt ditt skrivande för så här efteråt när man ser tbx på vår dag så var den konstig (pga våra konstiga inköp)men ack så härlig!! De gör vi om fler gånger. Å du, vi har en affär kvar som vi precis missa...

Många kramar från en vännina till en annan

2008-08-12 @ 14:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0