Hejsan

    Nu är jag tillbaks...det har varit för fint väder för att sitta inne och blogga. Vi har haft så fantastiskt fina dagar. I morse tog jag med sista boken av Arnserien ut i Hagen för att sitta och mysa en stund i morgonsolen medans vovvarna nosade med sitt. Men ack, det blir aldrig som man tänkt sig. Läsestunden avbröts abrupt, efter bara några minuter, då en fågel plötsligt sket mig mitt på huvudet. Även om jag lyckades torka av den mesta skiten med halsduken var the momentet förbi. Skiten lämnade, liksom, en kylande tygnd uppe på skallen. Så det vara bara att ge sig hemåt fort som fan.....

Parrot




Kommentarer
Postat av: Miss Milja

hahahahahahahahahahaha
Det var det sjukaste jag hört på länge! Och det roligaste!
PUSS

2008-04-02 @ 22:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0