Hejsan alla solglada människor.

Vilken dag det ser ut till att bli idag....än lyser solen och vi ska ut i skogen eller ner till Hovdala så hundarna får bada lite. Vi får se..
I helgen har vi varit i Lödde och hälsat på Pompes famil, de bor där växelvis. Det fanns en liten go valp kvar. Han satt under en buske och gnagade på en gren, så urgullig, ville stoppa honom i fickan och ta med honom hem.
I lördags var jag med mor, far och bror på en loppistur till Perstorp. Jag hittade en superfin lampa (jag är lamptokig), ett keramikfiskfat i grönt och svar, en glasburk med svart/vita blommor och korklock, en dramatisk glasljusstake från Orrefors, så jag var nöjd. Vi var även i Klippan, på en varuförmedlingsaffär, de hade mycket men lite dyrare än loppis. Jag köpte inget där men kommer nog åka tillbaks snart igen.
Dottern har landat på Filipinerna, hon sände ett SMS där det stod att allt var kanon, de sover på pinnar och skiter i hål. Och att hon nu skulle ut för att ta sitt dykarcert..Låter väl underbart. Fast, jag vet inte, dyka låter väl jättehärligt men jag har fobier för att vara under vatten.  Ha en härlig dag

Kommentarer
Postat av: Miss Milja

Åh vad kul att du pratat med systeryster, saknar henne juh... sova på pinnar? Bajsa i hål? Det är därför jag icke åker på resa... gillar mitt dass hemma! ;)
Puss

2008-04-15 @ 18:15:29
Postat av: Maritzi

Nä, känner som du. Jag har varit med om samma erfarenhet i X-Jugoslavien, otäckt.

2008-04-16 @ 16:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0