Här lyser

solen och fåglarna kvittrar. Vi kom nyssens hem efter ha lekt med Cockergrannens Lilly och Doris borta i Hagen. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, det börjar bli lite långrandigt att gå hemma så här. I går kväll ringde min gamla arbetskompis från JC tiden, hon ville att vi skulle träffas i morgonkväll för att äta en bit mat. Det är ju trevligt men jag är helt pank, vad det gäller att kosta på mig extranöjen. Biljäklen har ju kostat en hel del denna månad. Och vad det gäller den har jag bestämt att det får vara nog med dyra reperationer på märkesverkstad. De är ju hutlöst dyra. Nästa gång lämnar jag in den till Albanen här brevid, han är säkert helt ok och vet vad han gör. Annars hade han ju fått lägga ner för länge sedan, eller hur.  Nu tror jag faktiskt att jag ska ut och sola lite, skulle vara fint med lite färg på kinderna.
Burnt To A Crisp




Kommentarer
Postat av: michaela

Nä, magkatarr eller något. Hur det går i skolan? Jodå det går kanon och jag trivs som fisken i vattnet.
Är väl bara matten som jag blir galen på, men jag klarar det.

2008-04-10 @ 14:30:57
URL: http://metrobloggen.se/aleahcim
Postat av: Maritzi

Du är duktig. Det glädjer mig att du tycker det går bra. Om jag kan hjälpa dig med något så bara hör av dig...Tro det om du vill, men jag har en hel del kunskaper...Matte var väl inte det starkaste ämnet, men läste till och med matte C. Vilken linje går du?

2008-04-11 @ 21:22:46
Postat av: michaela

jag går omvårdnad.

2008-04-13 @ 15:27:20
URL: http://metrobloggen.se/aleahcim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0