Go´morron världen

Idag har jag stigit upp tidigt för att lämna in bilen på verkstad. Efter det fick jag en lång promenad hem. Passade på att köpa nybakta frallor, så nu sitter jag här med en rykande kopp kaffe och en fralla, mums. Innan jag åkte iväg kollade jag in 1000apor, Alex å Calle Schulmans bloggsida. Vilken meningslös skit...Hur kan detta få någons intresse? Anledningen till att jag fick höra om det var för att jag lyssnade på The Voice och blev nyfiken på vad det handlade om, eftersom jag ändå var på nätet tittade jag in. Två, intetsägande bröder som lämnar ut sitt helt ointressanta liv, paketerat i humor, på Internet. Ni kanske vet vilka de är? Jag vet inte alls.....bara att den ene figurerat i TV någongång i något sammanhang. Inte för att jag är så intressant själv, men jag skriver inte till hela Sverige, utan till de närmsta i familjen som bor långt bort.
Nu väntar jag på att de ska ringa och säga att bilen är klar. Skönt, sen är det bara att besiktiga den den 17 April.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Carola. Snälla. Jag har fortfarande inte fått mina pengar. Och du svarar inte på mailet. Och ditt nr har jag inte. Vad är problemet?
Tycker det ärr ytterst dålig stil att hålla på såhär. Hör av dig till mig snarast.

2008-04-04 @ 12:12:28
URL: http://www.meiandmikaela.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Jag har kollat VARJE dag sedan den 25 februari då pengarna enligt er skulle sättas in. Och kollade senast i morse och har inte sett något. Vilket datum och avsändare text?

2008-04-04 @ 12:20:12
URL: http://www.meiandmikaela.blogspot.com
Postat av: Maritzi

Sambon mailar dig kvittensen från hans mail. Kolla där /Lycka till

2008-04-04 @ 12:53:43
Postat av: michaela

Schulman är ju asroliga :)

2008-04-06 @ 14:16:26
URL: http://metrobloggen.se/aleahcim
Postat av: Maritzi

Vet inte det ja....

2008-04-08 @ 20:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0