Får se, vad har

 Sandy Beach jag gjort hittills idag? Började morgonen när jag vaknade vid halv 6 med att sätta på kaffe. Medans det puttrade gick jag ut med dogarna som stod och stampade med korslagda bakben i hallen. Inne igen gjorde jag frukost och kröp ner i sängen igen med min nyaste bok, Anna Karenina.
Efter en stund gick ögonlocken igen, vaknade åter vid kl 9, skönt för jag hade varit ganska trött innan.
Nu hade också värmen kommit, ute, så jäkla skönt.
Men vad gör jag? för inte går jag ut. Nej då, jag städar, städar och städar. Typiskt...... Varför är det så att man får sådan lust till detta när solen lyser? Nu är det iallafall fräscht här inne, det känns bra. Och jag klämde in lite lektid för vovvarna ute medans golven torkade. Nu har jag hämtat sambon, ska åka på en utfärd strax för det går inte att låta en sådan här dag försvinna utan att fått några solstrålar i ansiktet....






Kommentarer
Postat av: Maritzi

Om någon undrar varför denna sida inte uppdateras är det för att något är helt fel, kanske ett virus. Har försökt publicera flera gånger med inte lyckats. Ha tålamod!!!/Maritzi

2008-05-01 @ 16:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0