Bilbesiktning

Kom i förmiddags till bilprovningen på utsatt tid, gick in för att anmäla min ankomt och fick reda på att jag skulle haft bekräftat tiden genom att betalt in fakturan på 300,- , den 20 mars, istället för som jag gjort, den 26 mars. Denna info hade tydligen stått på avin de sänt hem, men det hade jag helt missat. Damen i anmälningsluckan var en riktig surkärring. Inte allt tillmötesgående. Jag frågade, om det möjligtvis fanns en annan ledig tid idag och då svarar hon i en snipig ton; Det tror jag inte men jag kan för säkerheten skull titta efter. Undertiden läxade hon upp mig med att man måste läsa hela avin "noga" när den kommer. Annars!!!
Tillslut fann hon en ny tid nu i eftermiddag, skönt......får väl se hur det går, är besiktningsgubbarna lika
tjuriga som damen kan det gå hur som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0