Nytt kök

Idag har vi fått nytt kök, ursnyggt! Snart har vi fått det som vi vill ha det här hemma. Köksarbetarna kom redan halv sju i morse. Vi var så trötta för Mojje har ju inte varit riktigt bra de sista nätterna så det har varit mycket spring. Så när vi släppt in arbetarna gick vi och la oss igen och sov några timmar till eller rättare sagt när jag kom upp hade jag ett nytt kök, trevligt. Sen har mamma varit här idag och hjälpt mig tvätta. Sen åket vi iväg på en shoppingrunda för att hitta inredning till garderoberna. Så nu kan jag få lite ordning på grejorna här hemma. Nu sitter jag här och tittar på Dr Phil, och konstaterar att vissa människor är sorgliga. Tack gode gud för de fina barn jag har. Tack!! Jag saknar dem konstant. Nu är alla utspridda på alla håll, vi som var så tajta. Det var så mysigt att ha alla omkring sig. Hoppas det blir så snart igen. Mojje är ett litet substitut för mina barn, så det känns skönt att han kom in i våra liv. Lille Mio med, han är ju mitt första lilla barnbarn.

Kommentarer
Postat av: Miss Milja

Spännande att se det nya köket! =) och garderoberna! Wiii...
Mamma Mijo stavas INTE Mio utan MIJO! När ska du lära dig!
Puss

2007-10-19 @ 11:43:15
Postat av: Maritzi

Ja ja, men du vet vem jag snackar om. Men ska skärpa mig. Mijo, Mijo, Mijo

2007-10-19 @ 13:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0