Nu skriker jag snart!!!

Kanske är det åldern, men nu är jag så jäkla trött på mina grannar som festar och skriker ute på balkongen.
Visst är det konstigt. Här bjuds det till fest hos en nyinflyttad ungdom. Hans mamma har varit där i förmiddags och satt upp gardiner. Jag såg det när jag var ute med Mojje. Mamman har förmodligen också städat och pysslat inför kvällens party. Lägenheten är en tvåa, med gott om plats osv. men sedan 4 timmar tillbaka så står alla gäster ute på balkongen. En jätteliten balkong, på en och en halv kvadratmeter. Det är de här jäkla rökarna!  I sådana här situationer är det också alltid en som hörs mest,  skriker mer än alla andra osv. Idag är det en gapig brud. Hoppas de drar snart. Go natt.....

Kommentarer
Postat av: Miss Milja

Ja, varför är det alltid en som hörs mest!? En som alla egentligen stör sig på...
Hoppas de går snart så Ni får sova. Skicka Mojje på dom annas =)
Puss

2007-10-13 @ 08:26:35
URL: http://www.missmilja.blogg.se
Postat av: Miss Milja

Hoppas du gillar den nya looken! =)
Puss

2007-10-13 @ 12:13:55
Postat av: Maritzi

Tjusigt Milja,Du är ju fantastisk. Jag ska bara leta upp ett trevligare foto på mig. Jag ser så
tärd ut på detta. Nu är jag lite rundare om kinderna. Tack

2007-10-13 @ 16:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0