Kalas i morgon

Då är det dags för kalas igen. Jag hade tänkt bjuda på hembakta bullar men som det nu ser ut kommer det förmodligen inte bli så. Jag har nämligen inte bakat några ännu. Men jag har tänkt mycket på att göra det under den senaste veckan och hela dagen idag. Sist jag tänkte på det var nyss ,men efter lite övervägan kom jag slutligen överens med mig själv om att det är lite sent. Sista tanken är nu att göra det tidigt i morgonbitti, om  jag nu kommer upp i tid. Men även det ter sig lite osäkert i nuläget, i och med att klockan nu är halv ett på natten. Fan vad jag hatar att vara kvinna ibland! Varför fick jag dessa traditioner på min lott? Det jag borde lärt mig var att mecka med bilar! För det blir alltid en dyr historia. Bullar kan jag ju köpa i affären en ggr om året för knappt 20:-, bilen däremot kostade vid senaste servicen 15 000:-!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0