Jaha, nu sitter jag här och försöker lära mig Blogga.

Det är ju inte lätt, men med lite tålamod så ska det nog gå. "Tålamod" vilket jäkla ord. Det är ju inte det som är problemet utan instruktionerna. Det blir så när man blivit född i fel årtionde. När jag föddes hade vi utedass.
Nej, jag bodde inte på landet, utan mitt i city. TV och telefon installerades först i slutet av sextiotalet.
När jag flyttade hemifrån var mina tekniska apparater en TV och en elvisp. Hårfön kom in lite senare, eller rättare sagt samtidigt som rotpermanenten växte ur. För er som är yngre så är en rotpermanent  något ALLA hade i början på åttiotalet. Idag ser man det mest hos pudelrockare. Men vi var trendiga, inte rockare. 
Under de årtionde den moderna tekninken utvecklades födde jag barn och var mamma, vilket är lika med att hjärnan delvis går i viloläge för att låta instinkterna gå. dvs byta blöja, mata, rapa, vyssa, byta blöja, mata, rapa...osv. Femton år försvinner så fort, så fort. Jag som trodde jag hade koll? Så ha tålamod. bloggen kommer att utvecklas.


Kommentarer
Postat av: Adam

Hej baby!
Kul att läsa din blogg:) Med tanke på ditt förhållande till datorer(eller mitt kanske...?)är jag förvånad haha!
Nåväl...du skriver bra och jag är stolt över dig.
PoK

2007-10-12 @ 20:27:14
Postat av: Miss Milja

Hej Mammi! Kul att du har hittat ut i teknikens värld, välkommen till 2000 talet! Jag ska hjälpa dig med looken på dig blogg. Älskar dig! Puss

2007-10-12 @ 23:44:48
URL: http://www.missmilja.blogg.se
Postat av: Maritzi

Tack det blir kul. Pusssss

2007-10-12 @ 23:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0