Ranking the stars?

Ursäckta men vad är detta för jä...vla program? Något töntigare har jag aldrig sett, att de inte skäms att ställa upp
på sådant här trams. Själv har jag förr (jämförandevis) varit orolig att någon arbetskamrat /chef skulle ha sett mig skitfull ute en
lördagkväll  för att jag inte  skulle förlora jobbet på måndagen. Tydligen behöver inte "tossorna" i programmet
oroas över det. Och det här med Stars? Föredettingar då eller? Förutom Crawford, hon är ju cool, men detta är lågt
av henne.


 Fy fy fy skäms skäms på er! Till och med "Våra bästa år" är bättre:) Så kasst så kasst. Skönt att få det ur mig. 

Kommentarer
Postat av: Dotter

Håller helt med dig! Va är det för skit - och vad är poängen!?

2007-11-11 @ 23:24:37
URL: http://www.missmilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0