Nyhet


Ja ha, då har jag lärt mig lite nytt idag.  Som ni kanske har upptäckt har jag ändrat min bloggdesign lite. Inte var det lätt men efter några vågade knapptryck så, tycker jag, ser det lite bättre ut. Syster och jag slog ihop våra kloka huvuden tidigare ikväll för att försöka oss på detta och till slut lyckades vi lite. Kul med lite ny kunskap! Ska bara lära mig lite mer om meningsbyggnad för det var fanken vad lustigt jag skriver ibland....
Idag har det varit rastlöst värre. Vaknar av Mojjes höga pip vid halv sju...Längtar tills nya valpen kommer då kanske han får annat att tänka på...Jäkla hund;) Jag vet inte om det är många löpande tikar i området för han är inte sig lik eller känner han på sig att det kommer konkurrans snart så han passar på att suga ut all uppmärksamhet han bara tyar.

                                            image32

Var ute hos mor idag för en fika då hon frågade vad vi skulle vara i jul, om vi ville komma till dem? Jo visst, sa jag men nu är det så att vi kommer att ha en liten vovve till då. Dessutom kommer Mijo också så då är det tre vovvar.  Mor gav mig en storögd blick för detta hade hon inte tänkt på.Nu hör det till saken att mina föräldrar inte är förtjusta i att ha hundar hemma. Mojje bodde där på nåder i somras. Visserligen ändrade de sig under denna tid till att Mojje var underbar men andra var inte välkomna. När dottern kom med Mijo fick de vara ute i trädgården. Det är väl ok, men nu är det vinter och inte lika kul så  för att avdramatisera det hela bjöd  jag hem dem på julfika istället. Det var nog bra för jag tyckte hon drog en lättnads suck;D
Imorgon åker julgardinerna upp, det ska bli mysigt. Ska åka till förrådet, där vi har en del saker, för att se om jag kan finna våra julprylar och en del vinterkläder. Nu får ni har en god kväll, tills vi hörs Ha det.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tycker du skriver bra! Ingen som klagar på dig iaf. Hos mig har jag en anonym en som ständigt påminner mig om min särskrivning! Va glad att du slipper honom/henne ;)
Fast å andra sidan får man sig ett gott skratt vrje gång kommentaren plingar in. Människan verkar hata min blogg men ändå kommer hon/han ständigt tillbaka :)

2007-12-01 @ 02:54:44
URL: http://www.meiandmikaela.blogspot.com
Postat av: Miss Milja

Snygg design mammi, du är för söt!
Har moster också skaffat blogg? Adress tack
Puss

2007-12-01 @ 07:02:05
URL: http://www.missmilja.blogg.se
Postat av: Maritzi

Policinella.blogg.se är mosterns.
Jag fattade inte riktigt hur man gör bakgrund eller hur man för in nya "ikoner" typ klockan. Men lär mig väl.
Mikaela: Tack, men jag förstår dig..När man skriver går det så fort dessutom ser man inte, direkt, om det är stavfel osv. Ibland går jag in och redigerar efteråt, när jag fått lite perspektiv på det. Men bloggandet är ju inte rättstavningsprov och de som sitter och letar fel hos andra får man väl tycka synd om;). stackare som inte har något liv..

2007-12-02 @ 18:32:47
URL: http://maritzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0