Natt igen

349217-24  
Ja ha, då sitter jag här igen istället för att gå och nanna i sköna sängen.  Varför kan jag aldrig komma i säng i tid? Men natten är så lugn och det finns inga måsten därför sitter jag här och surfar runt . Jag  finner egentligen ingenting men massor av intressant om någonting därför kan ibland natten  bli sen eller ... rättare sagt morgonen  nära.

Tidigare idag har jag tagit avsked till sonen som skulle hem till Karlskrona för att spela innebandymatch. Det har varit så mysigt att få rå om honom lite. Igår när han somnat  satt jag och tittade på han en stund och insåg att han nu är vuxen på riktigt. Han fyllde 18 år för snart en månad sedan och i torsdags skjutsade jag honom till pliktverket i Kristianstad där han skulle mönstra. Min bebis får alltså bära vapen nu, han kan användas som en pjäs i något krig. Hemskt.... Tur att vi bor i Svedala...Om vi bott i USA nu hade det varit fasansfullt. Mitt hjärta skulle brustit om  han skickats ut i ett krig som till Irak , och det hänt honom något..vill inte tänka på det bara.
Situationen  är inte samma vad det gäller döttrarna. (Även om det kan hända andra hemskheter, men det gäller ju alla) De behöver man inte skicka ut i krig. Somliga väljer visserligen att göra lumpen, min ena dotter var inne på det när hon var yngre, men hon valde dansen istället, tack o lov. Min andra gumma är som sin mor ,lite mer rädd av sig , så hon skulle inte tänka tanken ens.
I morgon är det söndag och jag ska åka till lilla mamsen som legat sjuk några dar. go´natt







Kommentarer
Postat av: Mes Dottern

I know... Jag är en mes! Ja, Lolleboo har blivit så stor nu... kommer bli en riktig raggar-lumpare! :P

2007-11-18 @ 13:09:49
URL: http://www.missmilja.blogg.se
Postat av: sebastian

haha jo alle du är en liten klen mes;) men vafan vi dömmer dig inte för det vi syskon:D jag saknar dig mamsen och jag älskar dig:) //sonen

2007-11-18 @ 18:24:58
Postat av: Maritzi

Kul sonen att du hittat hit. Jag saknar dig sedan du åkt. Gick det bra på matchen? Digmed gumman. Ni får ha en vana att komma hit emellanåt så jag får känna att jag är mamma igen. Pussis på er båda....

2007-11-18 @ 22:53:38
URL: http://maritzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0