Målöye

Här bor min lilla Bea för tillfälligt. Ser härligt ut, skulle gärna åka dit och gå på toppturer....
Nu har hon bott där snart i 3 månader så jag saknar henne väldigt mycket men snart är hon här..
Sedan ska hon tillbaks igen efter nyår för att stanna ytterligare 2 månader.


Målöye

Idag var jag i Ystad och hälsade på lille man. Han hade vuxit en del och var fortfarande alldeles rund om magen, så gosigt..Jag satt med honom i knäet medan han sov. Han har så goa knubbiga tassar som jag hela tiden vill sitta och klämma på. När han vaknade ville han bita mig i fingrarna, näsan och i öronsnibben med sina små vassa valptänder...synd att de växer så snabbt. Tänk om man kunde få ge dem ett krummelurpiller. Mojje nosade intensivt när jag kom hem..Undra vad han tänker...Hoppas att allt går bra när den lille kommer hem om en och en halv vecka.

Kommentarer
Postat av: Miss Milja

Jag längtar ihjäl mig efter systern min!
Vad kul att Ni får hem lillkrabaten snart =)

2007-11-25 @ 07:28:03
URL: http://www.missmilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0