Lille valpen 2

Idag har vi besökt lille valpen)))) En riktig liten skönhet! När vi kom till Kenneln möttes vi av 10 härliga, runda om magen valpar som allihopa var lika söta. Vi har suttit hela eftermiddagen och kelat än den ene än den andre. Om vi själva skulle valt ut någon hade det varit svårt för de var härliga allesamman. Faktiskt utmärkte ingen sig som det brukar göra. Men vår lille valp var ändå gulligast. Liten, vit och svart. Mojje kunde inte sluta nosa på oss när vi kom hem, han sög nästan bomullet ur min tröja. Den 5 dec ska vi ,om allt går bra, få hem honom, vi längtar:) Vitog bilder som jag kommer att lägga ut så småningom.
Snart ska jag hämta sonen på stationen. Det är första gången han kommer hit till oss i Hlm. Imorgon ska han mönstra i Krstd därför valde han att komma hit för då slipper han resa 2 timmar i morgonbitti. Det ska bli så härligt att få träffa och rå om  honom i några dagar. Lite god mat och lite mys får det bli.
Fick nyss vetskap om att min dotter i Norge eventuellt ska vara på hemgång. Härligt om det är så för jag längtar ihjäl mig efter henne också. Snart  kan kanske hela ligan samlas på ett ställe samtidigt, det har inte hänt snart på ett år. Nu ska jag upp till stationen/ Ha de/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0