lillavalpen

lillavalpen



Detta är kanske den lilla valp som vi kanske ska ha på foder. Vi får se på torsdag nästa vecka. Söt är den iallafall. I morse blev jag uppringd av grannen som väntade borta i rastgården med sina hundar, där var också lille Tveback med sin matte som är veterinär. Jag vill också berätta att just nu luktar det bränt järnos här hemma så jag nästan kvävs. Sambon hade satt på spisens plattor på full effekt, tänkte väl laga något, men försvunnit ini spelets värld. Farligt, men jag var nog strået värre härom dagen då jag damsög. Efter gått över kök, hall och sovrum kom jag åter ut i hallen och kände en stark brandrök. Men va fa..? Ute i köket stod en eldslåga på en halvmeter mitt på köksbordet. Jag hade när jag damsugit slängt upp duken över värmeljusen som stod och brann men glömt det i städivern. Snygg.. Det gick tack o lov bra efter min strategiska räddningsinsats. Tur var att det var en bomullsduk för hade det varit någon i syntet hade nog elden tagit mer fart. Efter detta har jag blivit lite paranoid, lite rädd för det här med att ha ljus brinnande lite här och var i hemmet. Råkar ni ut för något liknande nu i juletiden ta det lugnt så går det oftast väl. OBS jag satte visst in fel bild här, är lite ny på detta.

Kommentarer
Postat av: Dotter

Hoppad ni införskaffar valpen... skoj!
Jag var så nära på att ta tåget till er och hämta hem min prins i dag när jag var ledig! Avlider snart!
Puss

2007-11-07 @ 21:25:05
URL: http://www.missmilja.blogg.se
Postat av: Mammi

Jag förstår det, men idag är det ons så lidandet är snart över. Vi har lekt och gått i skogen idag igen och imorgon kl 10 ska vi ut igen med Lilly hansson och Doris, så Prinsen har att göra. Längtar efter dig oxå;)

2007-11-07 @ 21:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0