Kroppsspekning

Nu börjar det igen! Min dotter ska pierca sig. Hon har sedan 12 års ålder hållt på med detta trams. Hon har tjatat och tjatat slutligen hade hon fyllt öronen med olika piercingar. Vid 18 års ålder åkte de ur men nu har något hänt igen. 23 år gammal börjar hon suckta efter en piercing i överläppen. Till saken hör att hon är den vackraste, med de mest fantastiska ansiktsdrag man kan tänka. Munnen  som är så fyllig med perfekta linjer ska hon nu fördärva med en spekning. Varför ser hon inte hur illa det kommer att se ut?  Jag säger verkligen inte detta för att vara en moraltant utan jag är estet som älskar vackra ting. Om något stör det vackra blir jag frustrerad. Det är så synd, så synd men så är det att vara mamma. Hon tror jag säger detta för att jag är just hennes mamma. Men ack så fel hon har. Hon ska vara så tacksam att hon är född med ett sådant vacker ansikte. Inte förstöra det. Hoppas hon inte gör det, jag håller tummarna och andan. Tydligen ska det ske imorgon.

Mycket orolig mamma

Kommentarer
Postat av: Miss Milja

Men mamma, det är ju jätte snyggt med piercingar! Bara man bär upp dom snyggt och jag är ju ingen trashig brud!? Det kommer bli fint... Blir nog inte av idag tyvärr...
Puss

2007-11-15 @ 13:56:18
URL: http://www.missmilja.blogg.se
Postat av: Maritzi

Men det ser trashigt ut på en vacker tjej som dig. Skönt att du inte ska göra det idag... När kommer Bea då?

2007-11-15 @ 18:07:57
URL: http://maritzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0