Inredningsfrustration

Dottern klagade idag på att jag inte bloggade tillräckligt. Känns som tiden inte räcker till, därför blir det lite hackigt, men just nu händer det inte så värst mycket mer än den vanliga rutinen. 
Idag har jag och älsklingen varit på stan för att se om vi kunde hitta några snygga gardiner till vardagsrummet men hittade inga. Jag ser framför mig fransar i olika färger för hela fönstret eller iallafall som täcker stor del av det. Men plötsligt nu när vi ska köpa det finns de inte, är det inte modernt längre? Då är det illa för jag är alltid lite före i tiden annars. Undra var jag isåfall ska ha? Frustrerande
Vi hittade lite julkul att fylla fönsterna med, en guldfärgad gran med ljus i och en snygg stjärna. Har precis satt upp granen och det blev jättemysigt. Imorgen ska jag hälsa på vår nya lille valp igen. Vi har nog bestämt att han ska heta Pomac, då mitt förslag på Pompe inte tilltalade älsklingen. Just nu heter valpen Mac Taylor, så älsklingen var lite finurlig och snusar brevid mig....Igår höll jag på att skratta ihjäl mig efter vi stött på två löpande tikar i hagen. Mojje blev givetvis helt galen och satte igång att skrika allt vad han orkade i de högsta oktaverna man kan tänka. När vi senare kom hem satt han först och ylade svagt med ett talande avslut typ yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy mlamlamalmalmla...det lät skit skoj. Mamma ringde mig samtidigt och hon fick sig ett gott skratt...Lite synd om honom dock...får väl se om kulorna får sitta kvar i framtiden. Nu kära vänner ska jag pömsa in...Go´natt
  

Kommentarer
Postat av: Miss Milja

HaHa Det ylet är inte att leka med - Mijo brukar sitta och låta så i fönstret, typ Jollra! HeHe Tokigt!
Blogga mera och oftare!

2007-11-24 @ 07:43:23
URL: http://www.missmilja.blogg.se
Postat av: Maritzi

Ja ja men jag har annat också att göra!!

2007-11-24 @ 19:08:59
URL: http://maritzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0