Uppdatering

I och med att min syster för tillfälligt är upptagen med sin nya "man"? och därför inte uppdaterar sin blogg kan jag berätta vad det var hon fick i present.

En svart tunika i ett frasigt polyestermaterial alla Polenstil. Tillhörande denna, en liten svart bolerojacka. Materialet lite tveksamt, men själva västdelen är i ett slätare tyg och ärmarna ett annat hårigt tyg. Tror också att det på utsidan av dessa håriga ärmarna satt tryckta guldringar i tyget.... Hela kreationen hålls ihop med ett guldspänne...
Sedan fick hon även två smycken. En guldring (14 karat) formad som ett S, och ett smycke, som en guldtia ungefär med stenar runt om....Det var de hele. Vad sonen fick berättade hon aldrig...Men nu vet ni i allafall.
Snackade med henne i lördags och hon sa att hon skulle komma hit men hörde aldrig av sig....Misstänksamt...
Är det den nya som drar i henne???
Jag är nämnligen av den misstänksamma sorten..varför det? Jo, av de erfarenheter jag har av just balkanmän...De kan väl vara trevliga ibland men inte att leva med.  Sen ska jag väl inte dra alla över en kant för det finns de som är välutbildade och intregerade...Men till största del är min erfarenhet är att  de flesta är mycket kontrollerande. Deras kvinnosyn är nästintill noll framförallt när det kommer till svenska kvinnor...Jag har sedan 1994 lyssnat till många förnedrande skitsamtal angående ämnet...Svenska kvinnor.

PS, I tillägg glömde jag Coco Chanel parfymen hon fick. Denna tror hon att hon fick för att dölja den svettodör som kvaliteterna i kläderna kommer att ge...Lite medveten verkar han vara trotts allt:D



Kommentarer
Postat av: Miss Milja

Fy fan för dom presenterna! Jag skrattar så jag gråter!

2007-12-17 @ 23:40:46
Postat av: Maritzi

Har du läst syrrans blogg, den är jätterolig! :D

2007-12-19 @ 09:55:32
URL: http://maritzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0