Underbara mamma

                                349217-43
Igår kväll rinde det på dörren, där ute stod min mamma med två bärkassar fulla av hembakt. Det var kanelbullar, chockladkakor och gifflar. Är hon inte underbar?
Jag som gått och tänkt att nu måste jag julbaka snart, men det tar emot i och med mina armar och händer inte är i form. Allt sådant kräver all min kraft sen får jag ligga i två dagar därför undviker jag det om jag kan.
Så står hon här med allt detta, fantastiskt!!! Egentligen fattar jag inte hur hon orkar även om jag vet att hon alltid tyckt om att laga mat och baka. Konstigt att hon inte fört över detta på sina barn, vi är nämligen inte alls intresserade även om vi lagar god mat och bakar goda kakor när vi väl sätte igång. Själv tror jag att det är en tillfällig svacka dels (mest) mina kassa armar och axel men också att nu när barnen inte bor hos mig längre känns det inte lika kul...
Tur för dem att min mamma finns!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Mums... :P

2007-12-14 @ 22:08:00
Postat av: Miss Milja

Jag hoppas verkligen att du sparar ALLT tills vi kommer... ses snart mammi! Puss

2007-12-15 @ 13:35:40
URL: http://www.missmilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0