Söndag å två nät ligger nere

Både mobilnätet och avloppsnätet ligger nere, vad är oddsen på detta? Skulle väl egentligen inte ha någon betydelse men saken är den att fastighetssköteren bara kan nås på mobil och vår hemtelefon har vi varit så ordentliga att spärra mot just detta...alltså kan vi inte ringa honom!!
Toalettstolen är helt fylld men vi kan inte göra något åt det.....men jag ska offra mig och göra ett försök..Urk! Jag menar URKkk kräk kräk.

15 minuter senare:

Allt har gick bra, jag lyckades få bort proppen utan att spy, men klöktes istället ungefär hundra gånger. Men som sagt nu fungerar den igen. Mobilen däremot fungerar fortfarande inte....

Efter morgonens första toalettbesök:

Nu har vi varit i skogen med Pompe för första gången, han verkade tycka om den...hopp och bus med massor av dofter..självklart fick vi till största delen bära honom fast vissa sträckor kunde han gå...

Eftermiddag:

Har precis kommit hem från Grannen där vovvarna fått leka en kort stund ute och lite inne. G hade varit på utställning i Sthl men hundarna hade inte gått så bra. Inte hennes egna hundar dock, de var inte med. De var hemma och löpte;D Fick sätta för Mojje med en uppvecklad bajspåse så han inte skulle få för sig att kliva upp på någon av dem. De hjälptes åt att reta honom, framförallt  Doris, hon vände, lite retfullt, upp hela rumpan mot honom. Stackas Mojje  som fick gå och skämmas klädd i bajspåse...man tar vad man har....

Nu ska jag och Cesar krypa upp i soffan med en kopp kaffe och bulle....innan det är dags för nästa runda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0