Pomac alias Pompe

                        349217-36

Man hinner inte ut förrän det ska börja klippas och trimas. Här gör jag mig fin inför flytten till min nya familj. Vad tycker ni, är jag inte för söt?
Idag har jag träffat två nya kompisar som jag ska leka med efter jag fått min nästa spruta. Nu får jag bara följa med bort till hagen, men jag får sitta innanför mammas jacka och titta ut på de andra fast jag känner doften och det bådar om en spännande framtid med mycket lek och hyss.
Igår lärde jag mig fånga bollen mamma kastade iväg. När jag kom tillbaka med den fick jag godis...+ massor av applåder, fattar inte uppståndelsen, godis är ju jättegott så jag hade kunnat gå i hundbajs för det:D
Jag är nöjd med min nya familj de är lättdresserade. Minsta pip och de kommer...Jag får vara överallt därför är jag snäll och kissar på tidningen i hallen om jag inte hunnit ut. Jag får sova i den stora sängen, lite trångt men jag har hittat en plats längst upp bakom kuddarna. Där är ingen risk att mamma ska sparka ner mig i golvet heller som jag hörde hade hänt med brossan när han var liten. Han hade tydligen fått sig en jättetur rakt in i elementet. Tur att han sov annars hade det kanske gått illa. Bäst att akta sig...
Det enda tråkiga här är värdret. Det regnar hela tiden...och det är kasst nu när man är liten och blåsan läcker en gång i kvarten. Hoppas det blir snö snart det är inte lika blött eller förresten här i Skåne är det ju det..Suck.
Nu ska jag in på min favoritplats för att ta en eftermiddagslur, om jag nu kan det för brossan har fått fnatt efter en löpande tik som han träffade i parken förut. Så nu gnäller han konstant...tystnar han inte snart ska jag bita honom i svansen, den är hans Arkilleshäl har jag upptäck..Hehe
Tjingling

Kommentarer
Postat av: Miss Milja

Vilken söting!
Längtar tills jag och Mijo får träffa honom...
Mijo hälsar och lovar att vara snäll!
Puss

2007-12-08 @ 16:12:41
URL: http://www.missmilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0