Nu ä de jul igen....granen står så grön å grann i stugan.

                               prod_632_30317.gif x mas comments 2 image by n0liEzJuStLuV

God Jul alla vänner och andra man inte känner...
Satt uppe sent igår och drack vin med alla barnen!! Nu är de vuxna och det känns så konstigt att hälla upp vin till dem. Men det är bara att gilla läget.
Själv dricker jag aldrig, inte för att jag är nykterist eller så, det har bara blivit så. Tror det är nästan 7 år sedan jag drack mig berusad sist....Jag blir nämligen så jäkla bakfull även om det handlar om ett glas vin. Sen får jag också kramp i vaderna på natten, vilket är skitjobbigt. Därför har det blivit ett nyktert levene. Men igår kväll, medan jag kokte knäck, satt vi alla och mös med varsitt glas rödvin, härligt. Även om det bara blev 2 glas för mig vaknade jag med huvudvärk och fyllesmak i munnen. Dessutom har jag under natten fått stretscha vaderna som krampat...så ni fattar hur illa det är.
Idag blir det bara glögg och julmust för min del.....
Barnen har tagit bilen för att köra och överraska sin mormor och morfar som de inte träffat på ett tag...blir inte så ofta då de bor långtbort i Kalleskrona. De blir nog överraskade...
Nu ska jag in i tvagrummet för att ta julduschen sen ska jag börja förbereda dagens matintag...sen är det några klappar som fortfarande måste slås in....God Jul

Kommentarer
Postat av: Miss Milja

Vad mysigt vi haft! Tack för ALLT mammi! Puss

2007-12-26 @ 23:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0