Min förtvivlade vovve

Tik(ar) sökes av desperat  attraktiv blandrasvovve. Motsträviga tikar undanbedes. Hon ska vara villig, söt och mjuk. Storleken har ingen betydelse. 




                          349217-16


Så tröttsamt så tröttsamt. Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip
Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip.
Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip.
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Osv osv...timme ut timme in.
Vad gör man? Tikarna i området är nog i höglöp. Idag tyckte sambon som jag att kulorna nog får åka. Han har varit emot kastrering för att har utgått från sig själv, hur han nu kan göra det och varför fattar inte jag, men tydligen är ämnet känsligt för män. Men  så idag, efter varit själv hemma med Mojje några timmar, ändrade han inställlning. Mojje hade varit jätte jobbig eller hade haft det jätte jobbigt. Det är synd om honom, han förstår ju inte vad det är som händer. Plötsligt bara ylar han rätt ut i luften sen ser han på mig som om det var jag som gjorde det...
Måtte det snart vara över...

Kommentarer
Postat av: Miss Milja

Shit va söt han är på den bilden! Där va han liten... Puss

2007-12-04 @ 18:15:30
Postat av: Miss Milja

Dax att uppdatera bloggen, mysket bilder på lillebror TACK!!

2007-12-05 @ 23:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0