Konstiga drömmar:D

Snackade med syrran igår kväll för att undra om de kommer för att titta på den lille valpskiten. Åh, sa hon. Klart vi har bara väntat så han kunde vänja sig lite i sin nya miljö. Men hon hade drömt om honom, berättade hon. Ni vet valpar och deras rosa tjocka magar....Jo, hon hade drömt att när hon kom hit så undrade hon var valpen var? Fram lufsande kom en stor, jätte stor valp med en jätte stor tjock, rosa mage...ÄÄÄhhhh, gullig han är, sa hon tveksamt ...?????Vilken mardröm...kul!
  Hon och systersonen kommer hit lite senare idag, det ska bli så kul att visa lillskiten för dem. Systersonen är överförtjust i Mojje och har har sagt flera gånger att det inte finns någon som han. Han har försökt tigga honom av mig flera gånger, men tyvärr...Önskar att han får sin lille valp en dag...Ska bli spännande och höra vad han tycker om Pompe som är helt olik Mojje.
För tillfället blir det bara hundsnack här på bloggen för det är bara det som mina dagar cirkulerar kring. Djup har jag aldrig varit så några filosofiska tankar kan jag inte heller krysta ur mig. Klart att jag har ett djup men det håller jag för mig själv. Egentligen tycker jag inte att det är så märkvärdigt heller. Jag har mina bra och dåliga dagar, om det är problem försöker jag lösa dem, kan jag inte det just då får det vara till en annan gång.

Kommentarer
Postat av: policinella

Ja det var verkligen en gullig liten vovvsing...och magen var helt perfekt,inte alls som i min "mardröm"..haha

2007-12-10 @ 18:34:44
URL: http://policinella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0