Julstress

Det var tusan vad min dotter ligger i med julklappsköpen...Hon har köpt alla...Undra vems unge hon är egentligen, inte kan hon vara min eller hennes fars;) Näää, jag får lägga på ett kål nu känner jag för det är hit alla kommer för att fira. Idag blev jag förvånad när jag hörde luciasång då jag och syrran var på Pingtloppisen, vi blev informerade om att det skulle minsann skrida omkring ett tåg i lokalen alldeles snart...Min kommentar var, är det lucia redan?
Herregud!! Det är det ju, det sätter igång redan...hemska tanke...sen är det den tredjeadvent på söndag och jag som inte fått upp staken ännu. Än mindre köpt någon...himmel och hav!!!
Just nu lever jag i sus, dus och valprus...Man blir lite mossig i huvudet när man är nyförlöst får skylla på det.
Fast jag stal ju en liten gran igår, det räknas väl?
Nu ska jag titta på de desperata husfruarna.....ha en tillsvidare bra kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0