God Jul





Här är värsta livet! Vovsarna hoppar och far, Pompe är värst...Mojje tar skydd uppe på soffryggstödet...Pompe har blivit som en tuggmaskin som biter i allt och alla som kommer i hans väg. Vaknade i morse av en som bet mig i tån och en som pep högljudt...Det var Mojje som är nauts av Grannens löpande tikar....svårt att inte bli irreterad...även om det nu inte hjälper...så kryper det i nerverna längs ryggraden..
Må gud göra så han slutar snart, AMEN. Hoppas Mojje är en av de hundar sprutan verkar på hos på 4 dagar! Just nu är han bara ett tangenttryck från att hamna på Blocket.
Idag kommer barnen, Hipp hipp hurra....Spänningen efter dem gör att jag blivit lamslagen....kommer liksom inte för mig med något för tillfälligt...Sambon känner likadant, han kommer inte upp ur sängen bara....
Nu ska jag in i duschen, måste raka benen, jag trampar snart på håren. Tänkte ha nylonstrumpor och då måste man ha rakade ben annars sticker håren ut genom maskorna, inte så snyggt, ganska perverst...
Vet inte vad jag ska ha på mig idag....känns som om jag borde vara festklädd men samtidigt är det en vanlig lördag med vanliga åtagande....sen är det komplicerat eftersom det är svårt att vara festklädd i en blå termooverall som jag har på mig på hundpromenaderna...Det blir knöligt under...
Nu måste jag sätta fart.....Ha en trevlig helg alla om jag inte kommer tillbaks förrän efter helgen...GOD JUL

Kommentarer
Postat av: Sandra

god jul!

2007-12-23 @ 14:43:13
URL: http://fashionbysandra.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0