Facebook frustration

                                349217-44
Ärligt! Hur jäkla kul är den här Facebook? Jag fattar ingenting....orkar inte bry mig längre..

Det är så mycket skit på den sidan som är helt meningslöst...som nu till exempel, ska man kasta snöbollar på varandra ## Varför det undrar jag? Det skickas hela tiden massa nya underliga funktioner som man ska ha i tillägg utan att jag begriper varför... Jag bara rycks med liksom...sen är det en del som BARA kontaktar mig där även om jag bett dem specifikt att gå in här eller e-maila mig på [email protected]. Snälla gör nu det:)
Det enda bra med sidan är väl att det är många jag känner som är där och det är väl kul. Vill jag, kan jag lägga till dem som vänner för att hålla kontakten men det är inte privat direkt. Det är väl inte bloggandet heller, men här vet ju bara de man vill ska få veta att man finns...Nä..från och med nu ska jag skrota min Profil på facebook!!!Om jag bara vetat hur jag skulle göra....så är det när man inte hänger med...men från och med nu svarar jag inte på några mail där då......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0