Efterlängtade hemkomst

                             349217-42

Nyss ringde lilla dottern och berättade att ikväll klockan 21.00 startar hon hemresan från Norge!!!!! Där hon bott i 4,5 månader nu.
Som jag längtar och har längtat efter henne. Tur att jag har förmågan att distansiera mig från jobbiga känslor som dessa t ex, annars hade jag väl varit tärd nu .....Nu pirrar det i magen efter att få träffa henne...fast hon bor i Karlskrona och det är dit hon kommer att anlända i morgon...men ändå...bara att veta att hon är hemma (Karlskrona är hemma för mig då jag bott där halva mitt liv)...
Kanske  far jag hem dit om det kan ordna sig med vovvarna, får se...
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Kul att dottern kommer hem. Typiskt att jag inte ska vara hemma så jag kunde passa vovvarna om du vill till Karlskrona. Ses på fika imorgon.

2007-12-13 @ 21:30:21
Postat av: Maritzi

Ja, det var synd men hon kommer ju snart hit..tack tack iallafall...

2007-12-14 @ 17:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0